22 Şubat 2012 Çarşamba

Avatar

Düşündüm de geçen gün benim ilk izlediğim anime Kimi Ni Todoke değilmiş. "Avatar"mış. Mavi yüzlü Avatarlarla karıştırılan Avatar -İki avatar gerçekten karışıyormuş.- 
Avatar.. Sabah saatleri cnbc-e'de her cumartesi saat 11'de buluştuğum can dostum. Çok romantik bir tanışmamız var. Bir sabah kalktım, Tv'yi açtım ve Zuko'yu gördüm. Zaten Avatar'ı izleyip yufka yürekli ama animenin kötü karakteri Zuko'yu sevmeyen kız yoktur heralde. 
Animenin, biz daha çocukkene -yaklaşık 2 sene önce- filmi de çıkmıştı. Ama karakterler kesinlikle hayal kırıklığı yarattı. Aang'i anaokulundan, Katara'yı ilkokuldan toplamışlardı sanki. Sokka'yı her ne kadar Jackson Rathbone oynasa da ve o adamı sevsem de diğerlerine göre biraz fazla büyük kaçmıştı. Ve ve ve en son darbe ise tabi ki Prince Zuko. Irkçı bir insan değilim ama Zuko karakterini nasıl Hintli oynayabilir aklım almıyor!! Zuko, en sevdiğim karakter bir Hintli! 

Bu animeyi en az 5 kez baştan sonra izlemişimdir. Japonlar bu işi gerçekten iyi yürütüyor. Aynı zaman da Avatar Emmy ödülü de almış ben de yeni öğrendim. Ancak sonu her animede olduğu gibi son bölüme sıkıltırılmış gibi. Sanırım bu Asya insanının birkaç kötü özelliğinden biri.
Sonuç olarak izleyin, pişman olmazsınız.