22 Şubat 2012 Çarşamba

Şiddetle önerilir filmler...

Son günlerde neler yapıyorum. Neler izliyorum diye birkaç şey yazayım dedim. Beğendiğim filmleri paylaşmak karakterimi ortaya saçmak gibi.. Zor.. Bu filmler benim kendi kategorime göre yazılmıştır. Benim için romantik komedi olan filmler başkaları için aksiyon olabilir yani.
Geçen gün yeniden ve yeniden izlediğim bir Türk filmi var. Çıktığı zaman ben sınava gireceğim için çok gitmek isteyip gidememiştim. Acısını çıkarmak için 3-5kere izledim. İtinayla sıkılınabilinir evet çünkü Karadeniz filmi olduğu için o yöreye ait insanların daha çok zevk alacağını hatta "yarına bilet alsam 3gün kalsam.." diye plan yapmaya başlayacakları tecrübeyle sabittir, biline. 
Eski romantik Türk filmi: Yüreğine Sor


Türk filmi fazla izlemediğimden başka tavsiyelerde bulunamıyorum felan. Neyse. Bundan yine seneler önce çılgınlar gibi film seyrettiğim zamanlarda izlediğim ve aklımda kalan, ölmeden önce izlenilmesi gereken filmler arasına girmesi gereken -tabi bence- filmlerden, yabancı;

Adam intikam için dirilmiş. Sevdiği kız katledilmiş. Ve adam gerçek hayatta belki de filme olan tutkusundan bu filde silahla vurulduğu için hayatını kaybetmiş. Sanırım Bruce Lee'nin çocuğu. Sempatimin sebebi soyadı Lee olduğu için de olabilir tabi..
Eski aksiyon-gerilim yabancı film: The Crow


Yine kendi kendime karar verdiğim bir kategori olabilir tabi ama ben izlerken "vay be", "yok artık" demiştim.
Eski psikolojik-gerilim yabancı film: The Game

Biraz daha günümüz filmlerinden -2011 yapımı- ama bizim için eski bir tarih olduğu için.. Adam Sandler'ı severim zaten. Kuzenimle aldığımız 10 filmin içinden en çok onun "Click" adlı filmini sevmiştik.
Filmin anafikri de şu bence: Yalan söylemek zorunda kalmadığın kadın, doğru kadındır...
Eski romantik-komedi yabancı film: Just Go With It

Müzikal filmler bazen sıkıcı olabilir ama "Across The Universe" belki The Beatles'ın şarkılarından, belki oyunculardan bilemiyorum sevdiğim bir müzikaldi. Bu da  Across The Universe'den çok daha farklı bir müzikal. Nicole Kidman güzel oyuncu, güzel kadın ve aslında daha bilinmeyen birçok filmi var oyunculuğunu sergilemiş. İyilerden biri..
Eski müzikal film: Moulin Rouge

Bilimkurgu içinse bir kızın en dikkatini çeken konular: Vampirler. Gary Oldman'a olan aşırı sevgimden dolayı mıdır bilinmez Dracula filmini birkaç kere izlemişimdir. Akıcı gelmeyebilir bazı insanlara göre ama adamın oyunculuğu on numaraydı. Neyse bu biraz daha farklı tabi diğerlerinden. teknoloji kullanılmış, içinde hikaye de var aksiyon da, aşk da var,doğaüstü canlılar da. Ve tabi ki.. Vampirler.
Film 4 seriden oluşuyor. Ama ben sanırım en çok Evolution'ı sevdim. Film tabi ki hepsi sırayla izlendiğinde daha çok zevk veriyor. İzlemeden geçmeyin. Yeni serisi "Awakening" vizyona girdi. Kaçırılmasın.
NOT: Vampirleri seven insanlar için "The Interview With The Vampire" da izlenilesi bir filmdir.
Eski bilimkurgu yabancı film: Underworld

Ve ve ve ve ve en son olarak. Hiç bir film kategorisine sokamadığım. Duygusallığın aksiyonu kadar fazla olduğu yüzyılın filmlerinden. Bilmeyenin dövüldüğü film...
The Leon