22 Şubat 2012 Çarşamba

Kimi Ni Todoke


Daha önce hiç anime izlememiştim ve bu kadar güzel olduklarını da farketmemiştim. Yine de bundan birkaç sene önce anime karakterlerini çizmeye merak salmıştım. Bazı şeyler artık kader midir yoksa içinde olur da büyüdükçe mi ortaya çıkar bilemiyorum. Çekik gözlü ufak insanların kalbinin ve zekalarının çok büyük olduğunu düşünüyorum. Neyse bu biraz fazla kişisel oldu. Sonuç olarak ilk izlediğim anime Kimi Ni Todoke oldu. Japonların oyunculuğunu kesinlikle! beğenmiyorum. Dizi ve film sektöründe Asya'da bu işi Güney Koreliler götürüyor. Zaten Korelilerin dizileri bütün dünyada ün kazanmış. O yüzden helal olsun adamlara. Ve Asya kıtasının en yakışıklı erkeklerinin de Kore'de olduğunu rahatça söyleyebilirim. Kızlar ilgi alanıma girmiyor tabi.

Bu anime lisede okuyan ve daha önce hiç arkadaşlık, güven, aşk, aşk üçgeni, sohbet vs vs.. bu duyguları tatmamış bir kız hakkında. İzlerken saçınızı yolduğunuzu farkedebilir, "Allahım bu kız salak mı" diye sinirden kudurabilirsin. Demin söylediğim nedenlerden dolayı filmi çok hoşuma gitmedi. Karakterlerden sadece Chizu ile Ayane'yi beğendim. Anime kararkterler daha kusursuz olduklarından ve hayali olduğundan daha izlenilesi geldi bana. Ama son karar sizin..