3 Mart 2012 Cumartesi

Guns N' Roses konseri...

Lise yıllarımın en başında, ergenlik, özentilik, karmaşa içinde akıp giderken günlerim, dinlediğim gruplardan biriydi GNR. Tişörtlerini mi almadım ya da çantalarını, günde en az 28kere şarkılarını mı dinlemedim, sözlerini kağıtlara mı yazmadım. İlk aşk zamanlarında eskiden moda olan mp3üme şarkılarını atar yıldızlara bakar dinlerdim. Don't Cry, November Rain-özellikle November Rain-,Welcome To The Jungle, Knockin' On Heavens Door,Sweet Chil O'mine...
Ve en sonunda ergen hayallerim gerçek oldu. Müthiş Scorpions konserinden sonra GNR İstanbul'a geliyor, bu konsere gidiliyor!!
İşte Facebook event linki:
http://www.facebook.com/events/202084759898980/
Bir de geri sayım sitesi var iyice heyecanlandıran beni:
http://gnrturkey.net/


Bu arada her genç kız gibi ben de Slash hayranıyımdır. Saygı duyarım severim sesine yanarım. Çok heyecanlı değil mi?-Keşke gelse diye hayaller hayaller..-
GTA'da sürekli "Welcome to the jungle" çalardı daha bir heyecanlı olurdu.
Lisede de bir arkadaşım sırf Slah seviyorum diye "Sweet child o'mine" şarkısını çekmişti. Slash'ı kendisi oynuyordu tabi ki..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder